واتفورد 1-3 آرسنال؛ اولین پیروزی شاگردان ونگر در فصل جدید

واتفورد 1-3 آرسنال؛ اولین پیروزی شاگردان ونگر در فصل جدید

توپچی های لندن موفق شدند در زمین واتفورد به پیروزی 3-1 برسند تا شاگردان آرسن ونگر اولین پیروزی این فصل خود را تجربه کنند.

به گزارش فوتبال 90 اسپورت، آرسنالی ها که میهمان واتفورد بودند، با نتیجه 3 بر 1 پیروز شدند که این اولین برد آنها در فصل جدید لیگ برتر بعد از یک شکست خانگی و یک تساوی بود. سانتی کازورلا در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی، الکسیس سانچس در دقیقه 40 و مسعوت اوزیل در دقیقه 45 گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند تا توپچی‌ها با یک برد قاطعانه راهی رختکن شوند. در دقیقه 57 روبرتو پریرا یکی از گل‌های خورده را برای واتفورد جبران کرد، اما این گل برای فرار میزبان از شکست کافی نبود.

 

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسیدند. خطای بازیکن واتفورد روی الکسیس سانچز، یک ضربه پنالتی به سود آرسنال به همراه داشت که سانتی کازورلا توانست آن را تبدیل به گل اول بازی کند.

بازی واتفورد و آرسنال
 

بعد از این گل بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. اما پس از آن بار دیگر شاگردان آرسن ونگر بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت روی دروازه واتفورد ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 40 به گل دوم رسیدند.

روی یک ضدحمله خطرناک، ارسال تئو والکات از سمت راست، الکسیس سانچز را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای فنی، توانست آئورلیو گومز  را مغلوب کند.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این آرسنالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام توانستند در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل سوم برسند. ارسال عالی الکسیس از سمت چپ، با ضربه مسوت اوزیل، حساب کار را 3-0 کرد تا توپچی ها با خیال راحت به رختکن بروند.

بازی واتفورد و آرسنال
 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و ورود روبرتو پریرا به بازی، روند بازی را به سود این تیم تغییر داد. در نهایت همین بازیکن بود که در دقیقه 57، اولین گل واتفورد را به ثمر رساند. روی یک توپ برگشتی بود که هافبک سابق یوونتوس توانست دروازه پتر چک را باز کند.

بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی این تیم واتفورد بود که برای جبران گل های خورده پیش کشید اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و آرسنال با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

نویسنده مطلب: رضا خانی

رضا خانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...