اولین مصاحبه مصطفی در باشگاه آرسنال

اولین مصاحبه مصطفی در باشگاه آرسنال

 حس خاصی است که آرسنالی شدم

مصطفی هم اکنون یکی از بازیکنان آرسنال به شمار میآید، اولین مصاحبه او را بخوانید...

بعد از همه داستان ها، بلاخره آرسنالی شدی، چه حسی داری ؟!

- خوشحالم . خوشحالم که اینجا هستم و یک قدم به جلو آمدم و امیدوارم دوران خوبی در آرسنال داشته باشم.

 

ما تصور میکنیم که با آرسن ونگر در حال مذاکره هستی، به تو چی گفت که راضی شدی به آرسنال بیایی !؟

- وقتی باشگاهی مثل آرسنال به شما به عنوان یک بازیکن ابراز علاقه کند ، حس خوبی در وجودتان شکل میگیرد. اطرافیان تلاش میکردند که من به آرسنال بیایم و در نهایت آمدم، این علاقه آنها بود که من را مشتاق تر میکرد.

 

در مورد شایعات دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی ، قبل از رسمی شدن حضورت در آرسنال بگو ...

- همه جا دیده میشدند، در فیسبــوک، اینستاگرام، توییتر و... گاهی به آنها میخندیدم، البته درک میکنم گاهی صبوری در نقل و انتقالات سخت است. اما باید تلاش کرد تا با استفاده بهینه از زمان بهترین خروجی به دست بیآید. ما تلاش کردیم از زمان خوب استفاده کنیم.

 

شاید برخی هواداران خیلی با نوع بازی شما آشنا نباشند، کمی توضیح میدی ... ؟

- من 24 سالم هست اما در کشورهای مختلفی فوتبال بازی کردم. آلمان، ایتالیا و حتی انگلستان از کشورهایی بودند که پیش از این در آنجا مشغول بازی بودم. بعد از بازی در چند کشور باید بگم بازیکن کاملا خشنی هستم و در انگلستان یاد گرفتم با سر به سمت هرچیزی بروم، از سویی در ایتالیا آموختم باید تکنیکی بود و سعی کردم بازی خوانی کنم و سعی کردم از بازی با توپ لذت ببرم نه اینکه به محض رسیدن به توپ آن را دفع کنم.

 

در دوران بازی در اورتون چه چیزهایی یاد گرفتی ؟!

- آن زمان که به انگلستان آمدم جوانی 17 ساله بودم، دوران سختی بود. کشور جدید، فوتبال متفاوت، فرهنگ متفاوت حتی زبان متفاوت ... اما هیچ چیز مانع پیشرفت من نشد.

 

به عقب برگردیم، بازهم فوتبالیست میشوی ؟!

- وقتی در این مورد با خانواده ام صحبت میکنم به من گویند: تو عاشق فوتبال بودی، یک توپ و چند دوست برای بازی کردن فوتبال برایت کافی بود. من فقط دوست داشتم توپ پیدا کنم و بازی کنم. از این کار لذت میبردم. خیلی از دیدن فوتبال لذت نمیبردم و بیشتر دوست داشتم بازی کنم تا تماشا.

 

دوست داشتی در آن دوران (جوانی) بازی کدام بازیکن را ببینی ... ؟

- بازیکنان زیادی بودند. زیدان ، رونالدینیو ، بکهام و خیلی بازیکنان دیگر... چه چیزی در آرسنال تو را هیجان زده میکند - من یک قدم به جلو برداشته ام. آرسنال باشگاه بزرگی است، بازیکنان بزرگی دارد و مربی بی نظیری آن را هدایت میکند. این تغییر باید برای من بار آموزشی داشته باشد ... باید چیزهایی جدید بیاموزم...

منبع : Arsenal.com

نویسنده مطلب: رضا خانی

رضا خانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...